Sunday 24 October 2010

semakin dekattt -.-'

salam :)

alhamdulillah, dikesempatan ini saya ingin memohon maaf untuk semua salah saya..
saya tahu, memang tak terhitung banyaknya :'( jadi, tolonglah maafkan saya.

maafkan saya sebab :

-saya tak mampu menjadi kawan yang baik

-saya tak dapat jadi ketua akaun, lisan bm yang baik.

-saya tak reti membahagiakan awak..

-saya tak reti jaga hati semua pihak.

-saya banyak berbicara, banyak menyakitkan telinga.

-saya banyak bersangka buruk dan salah faham.

-saya terlalu emosi dan sensitif.

-saya tak boleh menjadi contoh NC yang bagus.

-sayat tak memberi contoh yang baik kepada yang lebih muda.

-saya banyak memberontak.

-saya seringkali tidak berpuas hati.

-saya tak banyak membantuuu.

-saya tak berapa rajin selama ni.

-saya menipu awak.

-saya tak buat sesuatu dengan baik.

-saya tak belajar dengan elok.

-saya tak tunaikan tanggungjawab sebagai masyab yang baik.

-saya tak dapat jadi teamate pendebat yang memahami.

-saya tak dapat menjadi pemain netball yang tangkas.

-saya tak balas budi baik awak awak semua.

-saya tak reti berterima kasih untuk apa yang saya dapat selama ni.

-saya banyak memendam selama ni.

-saya tak berterus terang dan terus berselindung sebelum ni..

-saya tak dapat menyayangi awak seperti mana awak lakukan itu kpd saya.

-saya tak mampu menjadi adik dan kakak kesayangan semua.

-saya tak jadi anak yang baik selama ni.

-saya tak jadi murid yang bagus.

-saya tak dengar kata.

-saya benci membenci.

-saya buat2 tak peduli.

-saya lupa diri.

-saya banyak sangat buat salaaaaah.

-saya kuat merajuk.

-saya kuat cemburu.

-saya kuat membebel.

-saya cepat melatah dan bising.

-saya terguna bahasa kasar sblm ni.

-saya terlalu kasar.

-saya tak reti melayan semua pihak.

-saya tak berlaku adil selama ni.

-saya tak jujur kpd awk dan diri sendiri.

-saya tak buat apa yg abi umi suruh buat.

-saya banyak main2, banyak cakap, banyak tidur, banyak makan.

-saya tak siapkan homework.

-saya tak cuba jadi yg terbaik untuk ajk WAFA.

-saya cepat naik minyak.

-saya...

-sayaa...

-dan sayaaa...

-dan dan dan...

macam2 lagi yg saya sendiri tak mampu sebut, maklumlah penyakit manusia adalah lupa.

saya betul2 MINTA MAAF kepada semua. kepada yang pernah benci saya, yang pernah sayang saya, yang pernah memaki saya, yang pernah memarahi saya, yang pernah mengumpat tentang saya, yang pernah buat cerita tentang saya, yang naikkan kemarahan dan kecemburuan saya. dan segala2nya yang tidak disebut..

saya minta maaf. semoga Allah memberkati kalian dan memberi naungan rahmat-Nya kepada kalian.

jangan risau,
saya maafkan je sesiapa :') huhu

tolong doakan saya untuk final exam kali ni. tolong doakan semoga Allah mempermudahkan langkah2 saya. tolong doakan saya agar saya mudah menjawab soalan dan dapat memahami soalan dengan baik. tolong doakan saya supaya saya menjawab dengan lancar. tolong doakan saya agar TIDAK TIDUR semasa didalam dewan peperiksaan. tolonglah, DOAKAN sayaaaaa :(

kepada semua yang bakal mengambil peperiksaan buat masa yang terdekat ni, saya ucapkan

GOODLUCK GUYS!! :) DO THE BEST , BEAT THE REST.


semoga kita sama2 berjaya dan diberkati Allah hendak-Nya. dan terima kasih untuk semuaaaa! :')

p/s : jangan cakap blkg okay ?


doakan saya,
Khalidah Alhusna Kamilen.

No comments: