Tuesday 4 January 2011

habis cerita :)

salam :)

hai utk semua bungabunga cintaaaa.. lalala.

oh ya, maaflah ye baru baru ni pc saya diserang penyakit huhu. maka, semua benda gambar yg ada hilang dan lenyap daripada pandangan begitu sahaja. sedih sangat2, tapi tulah sape suruh tak simpan dalam hard disk ke apa enn. okayyy, kawos kepada saya :)

alhamdulillah, tahun 2010 yang banyak mengajar saya erti kehidupan bakal melabuhkan tirainya tepat jam 0000. *apakah itu? .

memang tak tipu, tahun ni banyak asam garam gula dan cuka yang saya tempuh dan terpaksa rasa. kehidupan adalah tempat saya menuntut ilmu. banyak yang saya perolehi tahun ni. kawan baru, perasaan baru, cerita hati baru, luka baru, gembira baru dan macam2 yaang baruu.

saya tahu, tahun 2010 bukanlah tahun yang terbaik saya. okay takpa, saya rela. saya siap sedia bukak buku baru. tapi, kenangan tetap kenangan. masa lalu adalah tetap masa silam saya. terima kasih kepada anda anda yang banyak mengajar saya, memberi saya harapan baru dan mengajar saya erti kasih sayang.

nak cerita satu persatu memang taklah enn, banyak melampau-lampau. jadi tapayah lah kan. hehe.
walau apa2pun, saya tetap sayang 2010 !

kepada semua, sila lah layan gambar2 yang telah merakam detikdetik indah 2010. maaflah yea, gambar tak sekata tarikhnya. takpe2, refresh okaaaayyy :)

jom saya cerita meh,



ini XPDC, ye last syabab ada :( sedih sangat sangat lah kan. tak sangka semua berakhir. inilah pengalaman antara yang terindah. suasana Gunung Berembun sangat sejuk dan dingin. kami memang menjadi akrab. menjadi AJK bukanlah satu tugas mudah, malah memerlukan banyak pengorbanan.


ini Nurina, dia AJK keselamatan, saya pula AJK disiplin kami perlu berganding bahu dalam menguruskan peserta-peserta. dia memang baik kan.. ;)


oh ya, ini baru lagi ni. kat beras terbakaq dimana tercetusnya pengaruh 'S'. saaayang semuaa. semua sakats doks habaqs s sokmos. ini adalah rakan paling dekat masa tu.

ha, ni pula keluarga angkat di Kg Selat Bagan Nyior, Langkawi. memang pengalaman yang paling indah la ni kan. semua gembira. terima kasih mok, aboh, dik ain dan husna :)


okay team wafdul amin yang memanggg hoooottttt. haha kami bertungkus lumus cari dana. buat macam2. tak banyak sengketa antara kami.


aha, ni saya rasa team nasyid banat yang pertama sekolah. sekaligus merangkul sebagai pemain netball sekolah, malah ada juga yang qari'ah dan hafizah, pemidato. macam macam kan? memang ni pengalaman terbaik lah. semua kami kena buat dalam tempoh 2minggu semasa minggu peperiksaan. mahu tak nyanyok? haha

aceceyy, haha ni first match lawan alumni baru baru ni. yang second ta dpat join. inshaAllah, yang third dapat join balik lah kottt. hehe. mereka memang baik. kongsi cerita, bandingkan dulu dengan sekarang. woah, memang banyak beza.


hehe kami sayanggssssss :D


selepas mendapat gelaran juara bola jaring antara sekolah sekolah agama di selangor anjuran amal islami. hehe. memang penat, tapi best. kami memang dengan cara kami walau apapun. ;)


cantik kan medal nya? paling berat punya medal lah yang pernah dapat. semua batak ciumcium hehe :)


inilah pemain yang sebenarnya. alah, sedih la pulak kalau tak dapat lagi macamni tahun depaaaan. huuuuu. nak main lagiii.


kami berjaya tewaskan, aaa lupa nama sekolah dia. tapi boleh tahanlah hebat dia. saya rasa kami ni cekal macam Harimau Malaya hehehe ;D

hehe selamat hari raya ku ucapkan kepada semua. best la masa ni kan, raya timeeeeeee..


last minute punya task, terpaksa mendeklamasikan sajak utk guru2 sempena hari guru itu hariii. agak kabut la kann. huu sumbangan terakhir :')


saatsaat yang sangat mendebarkan ketika menjadi pendebat. dan saya sangat merinduinya sekarannng ..


sis, rindulaaaaaa <3


AAAAAA...missmisssmissss.hehe thankssss cikgu ;) usrah yang paling bestla kannnn...


hehe rindunya saat melahap aiskrim banyak banyak. wah, tak kesah perisa apa. memang makan berulangkalilah. hehehehehee bestttt woooo :D


heee, anak usrah tersayang :) meskipun tak layak, sekurang2 nya saya ada kenangan bersama mereka..


huuu ni paling ingatlah kan. lepas PJ je, tgk atas meja dengan berwap sejuknya. tiba2 je ada atas meja. dahla lawa sangat. macam terharu la kan, bukan mcm tp memang pun. memang mengalir airmata ni. nak pulak dengar cerita dia. aduhaaiii lagi lah pulakkkkkk :"(


the end -___-

moral cerita : hehe jaga semua kenangan. tak ingat takpe, jangan sampai terlupa okaayyy? :) dan sejujurnya saya gembira dan bersedih dengan apa yg telah terjadi. apa pula 2011 nanti ye? wahh, sama2 kita tunggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

notabusuk : patutnya 30hb haritu post, tp laptop buat hal maka ditunda pulaklah.hoo

yang memahat,
Khalidah Alhusna Kamilen.