Saturday, 29 January 2011

lebih kurang macam tu lah.

salamun'alaikum :)

Allah Engkau dekat, penuh kasih sayang.

alhamdulillah, segala kesyukuran dipanjatkan buatMu.

sudah hampir sebulan januari meninggalkan kita kan. dan, macam-macam pun dah berlaku. tak banyak yang nak diceritakan. eh tak, tade pun nak diceritakan sebenarnya. tapi, sejujurnya agak sibuk dan sibuk di sekolah. tapi takpe, last dah pun kan.. hoo. mesti fikir ni je. harap dapat bahagikan masa dengan betulla.

saja saja ni. saya boleh kata lah kan ciri-ciri lelaki yang saya suka. bukanlah makna kalau dia ada, saya suka je semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. melaaaampaaaaau lah kaaan. haha

1- pakai jam tangan.

sebab? haha nampak menepati masa dan menepati janjinya. malah, kelihatan kemas pun ada. nampak sangat mementingkan masa dalam hidup.

2- menguap tutup mulut.

why? hehe nampak beradab lah kan. memang tak fahamlah macam mana orang lelaki boleh biaaar je mulut ternganga luas menguap. aiyoooo, hilang rupa lah. heish kot ye pun jagalah sikit kann. nampak sopan tutup mulut. tadelah macam apa tu takut sangat rupanya menguaaap. dahla menguap luas luas kaaaaaaaaannn haha. gelak sendiri.

3- berkopiah, berbaju melayu, jubah.

kenapa? alahai, lagi bertambah tambah sopan kan. nampak 'ayu' haha. bak kata umi, '' lawanya lelaki ni'' hahahahaha. LOL ini tak bermakna mata ni tak jaga pandangan nak tengok orang sesuka hati lah. cuma rasanya lagi elok lah kaannn. haha. nampak baik sangatlah.

4- bermisai, berjanggut.

limaza? laa syai aaa. hehe. cuma nampak matang lah kan. maklum lah, minat orang tua tuan blog ni. ahaha tak suka muda lagi ataupun sebaya. taappppiiiiiiiiiiiii, dah kalau sebaya pun jodohnya apa salahnya. yang penting nampak matang, sebab nampak lebih banyak pengalaman. yelah, kita ni nak orang pimpin kita. kaannn.

5- lemah lembut kata katanya.

boleh kata jugak lah kan, jiwang ke. haha. no lah, nampak la kan dia apa tu. alah, menyampaikan kata kata dari hati melalui mcm tulah kan. *takpaham sudah. hehe macam comel kan, muka garang cakap lembut. haha. aiyooo. pantang la kan, orang lelaki ni nak tinggikan suara, menengking ke apa. kecik hati ni. huhuuu

ha sudah, biar jelah sampai situ. haha melebih-lebih pulok. okay motif, saja saja jeeeeeeee. actly, idaman nak macam abi lah kan sikit sikit. tapi, ada orang kata nanti tak berkembanggg. haha thats not funnyyy okayyyy. suka hatilaaa. wawa.

saya pun taktahulah, keputusan saya ni betul atau tidak.
sebab saya rasa keputusan saya dulu mungkin agak tergesa-gesa dan dalam keadaan tertekan. dua hati saya kena jaga. tapi sekarang hasilnya, saya pula yang sakit huu. apakan daya salah sendiri kaaann.

hem, sejujurnya. dah dua kali saya mimpikan awak selepas solat istikharah.
saya sebenarnya pun takut nak beritahu hal sebenar. saya ni siapalah sangat. memang dahlama saya pendam dan simpan sorang sorang. dan sekarang, saya mengharapkan yang terbaik. moga apa yang saya harapkan termakbul. cuma satu lah, saya nak minta awak jaga saya baikbaik dan tolong jangan lepaskan saya. harap awak tunggu masanya.

akhirul kalam, saya minta maaf. saya rasa ini bukan yang betul lah.

"lebih kurang macam tu laahh"
saya yang dulu,
Khalidah Alhusna Kamilen.

5 comments:

~KhalilahAlhudaKamilen~ said...

ni ke dapat kat mabit dan i'dad murobbi?
haha

igtkan post psal tu. ciss

mscreator said...

Kak huda, sep! Ana pun ingat pasal I'dad lol. Ceh.

khalidah alhusna kamilen said...

eh suka hati la. haha

tak, kenapa menuding ni?
nak buat, buat laaaaaaaa.

Nurina Syazana said...

Muahaha!! lawak kot~ haha insya'allah dah jodoh x kemana~

khalidah alhusna kamilen said...

muahhahahha muah muah :)
ameeeeeeeeeeeen inshaALlahh.