Wednesday, 19 January 2011

awal awal lagi

assalamualaikum wbt :)

alhamdulillah, dua minggu sudah berlalu. kiranya aku masih gagal untuk menguruskan masa dengan baik. inilah yang sejujurnya. yelah, mungkin dari segi membahagikan masa lah kan.

awal awal lagi, dah macamni. seterusnya bagaimana pula ya?
harapharapnya takdeapalah sgt kan.

permulaan ni,
memang sayalah kena buat semua. dah tade nak bergaduh dengan kakak dah. dah takde tempat mengadu dah. huu. sedih niiii. haaaaa. dari pintu rumah, hingga pintu dapur dalam dalam dapur sekali. adik adik. saya lah uruskan. huu. diri sendiri, lagi lah saya yang uruskannn. wawa.

bawa beg si kecik, kemas rumah dapur, bilik, sidai, angkat baju. membasuh sana sini. alhamdulillah, nasib baik mesin ada banyak. ehhehehe.

awal awal lagi dah sibuk ni, den tatawlah seterusnya.

next, sukan. bola jaring lagi. bola tampar pula. badminton. oh meeting lagi. dan dan, sukan lagi. oh ya, DEBAT lagi. latihan dah mula. waaaaah. semoga saya berjaya. ini lah peluang saya berjaya untuk persediaan keluar sekolah nanti.
..
haiyaaiyayayyaa. subjek tertentu lagi. haaa. kantoi di situ. takpa takpa. cubaaaa. boleh kann.

kak HUDA, IMISSYOUSOOOOOOOOOOMUCH. huuu bila jauh ni rasa janggal. segan nak cakap. cmna lah kan kalau kau g jepun? goodluck Huda. iloveyouuu. heeeeeeeeeeeeeeee. blushblash.

5 comments:

Izzaty Iskandar said...

ahaha , sy faham perasaan awk :D
pernah dan sedang mengalami hidup sebegitu :)
mcm dah berumah tangga lah pulak kan ?
*sy berbahasa baku kerana awk :)
HARAP MAKLUM

khalidah alhusna kamilen said...

hahahaha ni yg lagi sayang awak ni ITAAA :]

hee. tulahkan mcm dah kalah berumah tangga pun ada. awakkk jelaaa.

haa kan manis berbahasa terlebih baku ni ;]

makluman diterimaaaaa.

Anonymous said...

Bagus jugak berbinikan org cm ni.
wawa

xD


-Gshark00

khalidah alhusna kamilen said...

hooo apakah?

Anonymous said...

gshark sape? asal cam kenal je... gaya dia tulis cam tiru bk?