Tuesday 4 May 2010

jangan jangan saya sudahh...

salam :)

alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi di atas nikmat kurnia-Nya.terima kasih ya Allah, KAU aturkan yang terbaik utk kehidupan ku.pejam celik, dah bulan Mei kan.fuh, bila ingat balik dulu2 mulalah terkenang itu, teringin ini, termimpi itu, takna ini dan macam2 lagi..apa yg penting, hadirkan rasa syukur dlm jiwa dgn apa yg kita da sekarang..ye, itu plg penting.maka, bersyukurlah kalau ditimpa ujian,musibah mahupun kesenangan.jangan pernah lupa diri.


*bersempena hari lahir ummi saya yg tercinta, maka sy postkanlah sekali.apalah salahnya kita lahirkan rasa kasih dan sayang kita kan.semoga beliau sentiasa dibawah naungan rahmat Allah.semoga segala amalan2 yg diusahakan beliau selama 45 tahun ini diterima Allah.amiinnn..semestinya ummi saya yg terbaik :)


zaim nak sangat gambar die masuk.heh.sweet couple.

kenangan indah yg masih tersemat :)
p/s : saya minta maaf jika ada yg terasa, mahupun tidak berpuas hati dgn saya.saya cuma katakan pendapat saya.saya kira, semua berhak.maka lihatlah apa yg saya bicarakan, bukan siapa yg membicarakannya.
sekian,
Khalidah Alhusna Kamilen :)