Sunday 22 November 2009

baik, silakan.

salam :)

terima kasih ya Allah..
Maha Suci Allahh..salam dan selawat buat nabi junjunngan, Muhammad SAW.

ye, saya faham.
semua ada mulut, silakan lah bercakap..
semua ada mata, silakan lah melihat..
semua ade telinga, silakan lah mendengar..
semua ada hati, silakan lah merasa..

berhak ke saya utk dihukum sebegini?
berhak kah orang menghukum saya begini?

ya Tuhan...
ampunkan hamba-Mu yang hina ini..
tak kan lekang dosa dari dirinya,
walaupun berapa kali jugalah dia bersimpuh pagi petang siang malam.
walaupun berapa kali jugalah aku menadah tangan ke langit ketika dingin malam.
AKU TETAP HINA,..!
AKU TETAP BIASA...!

sudah puaskah mereka berbicara?
sudah puaskah mereka mendengar?
sudah puaskah mereka menghitung aku?

mohon maaf utk semua yg tidak pernah senang dgn ku,
maaf, maaf.
saya hanya BIASA.

ya Tuhan..
maafkanlah, mereka yg tersalah dimana2 dalam menafsir diri ini..
sungguh, mereka juga biasa.

meski tak daya aku harap rebut cinta-Mu.
penuhilah jiwaku dengan satu rindu,
rindu utk mendapatkan cinta-Mu..

hati yg meruntun,
Khalidah Alhusna Kamilen.

13 comments:

b said...
This comment has been removed by the author.
msradd said...

manusia, apa yang nampak itu yang dipercaya.
tanpa usul periksa.

sabarlah, dugaan.

terangkanlah kenyataan sebenar kepada kawan-kawan lain. ramai lagi yang masih tidak tahu the story behind it.

Azillah Azhar said...

yes, ayu sooo true. explaination is important. berani kerana benar

Azillah Azhar said...

*explanation (typo)

Nawi Zharif said...

hmm..
so lepas nie cube elakkan daripada menimbulkan fitnah..
ok?

Nurfatmah Nabilah Kamarulzaman said...

salam.

[dah hantar msg, nak jugak bg comment :)]

sabarlah ye kay-d. Allah nak uji tu, biarkanlah dia sorg2 tanggung dosa besar gabak tuu. insya Allah berganda pahala nti. doakanlah biar Allah buka pintu hati dia yg serba kekurangan. kerja kita, terangkan pd semua, yang benar aja. moga nti kuat sentiasa menerima ujian ini.

ehem.

eyh. nawi. apa yg menimbulkan fitnah nya? kalau org yg sengaja nk fitnah kita? wallahuAlam.

love u lah kay-d.. :P assalam~

Nawi Zharif said...

fatma ~ cube dgar citer sebenar die.

khalidah alhusna kamilen said...

salam :)

syukran semua.insyaAllah, nanti semua akn tahu kebenarannya.

syukran,
kiru, azillah, nawi, dan fatmah..

baiklah nawi, okay jee.

may Allah bless you all :)

Nuna said...

(^_^)
YA ALLAH hanya kpdMU aku memohon.. tenangkanlah hati dan ceriakanlah sahabatku,, ampunkanlah dosa kami semua,, makbulkanlah doa kami YA ALLAH.. AMIN,,

Khaizzz said...

Salamzzz,

Wah,satu luahan hati yang sangat menarik..

Salam ziarah kawan2 seumur..
moga2 PMR anda sumerh 9a..

^_^...

khalidah alhusna kamilen said...

syukran nuna.,
AMINN2 YA ROBBAL 'ALAMIN..

syukran juga khairul,
ceyy, baru hrini la tu nk mngaku kita semua sebaya.haha.
aminn..

xfloze said...

hurm, agk trlambat d cnie yer..

pape pun, sabar ye k-dy...

jeles ana sbb nt nie seorg y tabah.. pergh..

nway, Allahu ma'anaa..

bak kte mscreator: berani kerana benar

(walopon x tau crite sbenar..) ^-^

khalidah alhusna kamilen said...

haha.
okayy.
takpe, biar lambat asal selamat xee..

hem, terima kasih byk2 sokong ana..

tak lame lg, nti tahula cite sbena ehh..

nti pun seorg yg tabah jugakk :)

yah, Allahuma'ana..