Sunday 3 January 2010

Nothing

Salam :)

In the Name of Allah, Most Beneficient Most Merciful.

Alhamdulillah, saya masih mampu untuk memicit butang-butang huruf di papan kekunci murah ini walau tidak lama dan walaupun di dalam keadaan badan yang tidak berapa nak sihat ini. terima Kasih ya Allah di atas segala jenis gas yang Kau cipta yg membuatkan aku terus bernafas hingga ke hari ini.

Tahun 2010 baru saja menjelang sejurus meninggalkan 2009 yang dipenuhi dengan pelbagai jenis kenangan sama ada yg Semanis madu mahupun Sepahit asap rokok Malboro (?) segala Azam yg ditanam subur harapnya terlaksana sehabis baik insyaAllah . maaf buat semua peminat blog saya yang tidak seberapa ini kerana menghilangkan diri dan tidak dpt update blog di atas situasi kenteteraman otak yang kurang berfungsi dengan lancar. post kali ini pun tidak mampu ditaip panjang kerana jari pun sudah serupa henfon punya vibrate bergetar. maaf, disebabkan masalah kesihatan yg menjadi-jadi ini ,saya jadi tak berapa nak betul sgt. maaf juga diatas segala kekurangan di post ini, segala yg Baik datang dari Allah dan setiap yg buruk datang dari saya, insan yg penuh dengan kelemahan.

yang kurang sihat menaip penuh keterpaksaan,
Khalidah Alhusna Kamilen :(

6 comments:

de said...

apa kau mengarut tho khalidah haha

Isyraf Imrani said...

ana doakan anti sihat walafiat, skolah dah nak bukak..jadi cpt2lah sihat yer~

khalidah alhusna kamilen said...

aku pun tak pasti apa yg aku mengarut ni de..hehe :D

syukran raph ranny.yeahhh..

Nuna said...

kd~ a u ok??
take care ye~

Abareeeeef :) said...

Khalidah , ngarutan menarik .

khalidah alhusna kamilen said...

thanks nuna take care about me :)

arif, besela akuuu.aku mmg pndi mengarutt, bkn takat marah jee :D