Saturday, 14 May 2011

speechless. crying.

salamun'alaikum.

terima kasih. terima kasih buat aku macamni.

hidup ni kalau tak dianugerahkan airmata, pasti akan terasa sia-sia kan.
hidup ni kalau tak dianugerah kawan, puunn mesti akan terasa sia-sia kaaan.

okaaayy, takpe. taktahulah nak cakap macam mana lagi. aku ni memang tak suka bergaduh. nak nak lagi berbalas mulut dengan orang. okay, debat tu lainlah. itu dapat kepuasan huhu.

entahlah, nak ikutkan ada je yang aku takpuas hati, terasa segala bagai dengan kau. tapi ada tak aku buat hal? aku senyap, aku tak cakap apa apa pun. sebab aku taknak keruhkan keadaan yang sedia baik. aku sayanglah hubungan yang aku bina. takkanlah sebab tu kau nak mcmni. matanglah sikit boleh.huuu

kalau nak cerita sebenarnya, kawan yang kau anggap kawan paling baik bagi kau tu paling banyak mengata kau. paling banyak dok cerita mcmcm.cakap macam macam. aku kesian kat kau, tapi kau ada kesian kat aku? aihh. entahlah, aku susah aku senyapsenyap je. ada pulak aku gtaw orangg? tak eennnn. ckit pun takk. sebab aku taknak menyusahkan sesape laah. aihh. entahlah, kau takdapat nak menilai permata atau kaca kot?hmm

hem, aku kesal kau tak berapa faham aku. kalaulah Tuhan bagi kau rasa sakit aku ni walau sedetik, aku tetap takkan bagi sebab aku tahu kau sendiri tak sanggup dan tak tahan nak tanggung. kalau aku cakap apa yang kau cakap kat aku kan, aku percaya mesti kau lagi saaaaakit hati. takpelah, hari aku.

walau apa pun, aku tetap sayang kau. aku harap dan aku yakin, satu hari nanti Dia akan tunjuk kat kau bahawa akulah yang paling sayang kau berbanding dengan kawan kau tu. cuma kau je yang belum nampak. Tuhan tak tunjuk lagi. dan, dengan segala cara kau buat aku macamni. takpe, aku terima. aku malas nak berhentam. kalau kau nak macamni, okay aku ikut je. tapi, dalam hati aku Tuhan jelah tahu.

akhir sekali, sabar manusia pun ada batas dan had nya. ingat tu. aku memang sedang bersabar nih. huu.

aku,
Alhusna Kamilen.

4 comments:

Syhda said...

perbanyakkan sabar :) aku tahu macam mana kau rasa sebab aku pun pernah mengalami :) be strong okey :D

khalidah alhusna kamilen said...

yeke?
huuu aku rasa kau kena ajar aku bila bab2 macamni. amacam?
huu btw, thanksss syudaaa :) hehe ye inshaAllah aku banyakkan lagi sabar :)

ISYA said...

Khalidah my sisters ececece , sabar banyak banyak tauuuuuuu !! sayang awak haha

khalidah alhusna kamilen said...

ohhhh memang tengah sabarlah niiii ;) thankssss awak. terharuuu. sayang awak jugaaaaaaaaaaaaaaaaaaakk.. hee