Tuesday, 31 May 2011

berontak barangkali.

salam :)

alhamdulillah, exam pun dah habis. cuti pun dah dapat. tapi macam tak serupa cuti pun -.-'
tapi baik syukur jelah kan.

aihh, macam manalah kan kalau betul2 jadi saat yang terakhir kat sana? seriously saya orang paliiiiingg sedih ! harap harap lah tak. huu. tapi kalau dah termimpi tu apa alamatnya ekk. haihhh.

saya tahu, iman manusia turun dan naik. saya pun sama jugaklah. saya rasa saya sedang memberontak. tapi saya takpasti kat siapa dan utk apa saya berontak. barangkali saya dah penat asyik hargai sesuatu tu tapi tadapat balik benda yang sama.

bila saya berontak barulah ada yang perasan kehadiran saya.. oh mcmtu pulak? so nak saya terus memberontak lah. takkan. hemmm, saya dah kata jangan kacau hidup saya. dulu elokelok je saya okay, then hang pi buat huru hara. memang saya kacauuuu lah kat situ. ada pulak saya buat benda benda tu? nak tuduh pi tempat lain. so sekarang saya betul2 buat, baru puas hati? sukalah saya macamni. shoott. terasa nothing uselesss.

aku orang paaaaaaaaaaaaaaaaaaaling gembira dalam dunia niiiii.. !! :'(


biarlah. tengah kabut. tolonglah, iman betul betul merudum sekarang ni. yang penting, saya tahu sema orang pernah rasa macam ni kan. alah tayah nak sembunyi lah. nak tipu2 keeeee. setiap orang ada masa lemah dan kuatnya. huuuu. semoga setiap langkahku diiringi kebaikaaan.

sherabut,
alhusna kamilen :(

6 comments:

Anonymous said...

cerita pasal apa ini?

boleh terangkan sikit tak?

kurang fahamlah.... -.-

xfloze said...

"...setiap orang ada masa lemah dan kuatnya..."

kalau bg saya... setiap masa saya lemah? aiihh =.=

leyajameel said...

alhusna kenapa ni? cecite2..

khalidah alhusna kamilen said...

anon : cubalah untuk faham. mungkin pernah rasa.

xfloze : eh jgn mcmtu, awak kuatkaaaan ? awak je yang taknampak:)

jameel : tadepape :)

peacock said...

selawatlah selalu, insyaAllah dipermudahkan urusan

baik hati, dengan rendah hati tu berbeza. rendah hati ini buta hati walau sudah diperlekehkan tetapi masih berpura-pura memaafkan. sedangkan kita sendiri manusia, usahlah terlalu ikutkan sunnah sedang maruah diri diperkotak katikkan.

akhir kata, go grrl power!

khalidah alhusna kamilen said...

okay terima kasih peacock :)