Monday 7 February 2011

sory, tu bukan aku la..

salamun'alaikum :]

alhamdulillah, saya diuji lagi :]

bak kata dia, : biarkan kata-kata awak manis didengar..

yelah, mu memang terlebih coooolll. okay, orang cubalah ni. sejujurnya memang terkesan macam mana dia ni boleh bersikap macamtu kan. hoho

hem, oh ya. untuk pengetahuan semua, saya takkan tak berpuas hati dengan benda yang sekecil kecilnya. oh tolong lah, setakat 'seseorang' ni tak perlulah nak bergaduh atau apa.

kenapalah takut sangat saya tak puas hati? takde masa lah nak tak puas hati ni. saya sentiasa belajar nak hidup dari dia. kena relax cool. memang takde pun tak puas hati ni. nak terdetik pun taklah..

dah kalau saya takde pun tak puas hati ni, janganlah kamu ni nak bersikap dingin. saya tak kisah apa apa punlah. saya taknak lah tak elok ni. benda kecik, sangat simple. sejujurnya, saya sedih sangat kalau sebab ini lah hubungan yang dahulunya baik boleh jadi renggang. tolonglah buka mata, yang lebih rapat dengan kita kawan jugak kan, perempuan. bukan orang lain.. entahlah, memang saya tak marah kamu nak buruk buruk kan saya, bersikap dingin ke apa. tapi saya tak sanggup nak biarkan macamtu je. takpelah saya susah pun, okay saya tak minta tolong kamu. tanak tak ikhlas, hasilnya tak menjadi.

dah dah la, takut sangat saya tak puas hati benda ciput ni. hem, saya akan bertindak tak puas hati bila ada unsur agama ke pegangan ke yang dah buat buat atau nak merosakkan. takat ni jelah, Allah.. tu bukan saya.

HARAP MAKLUM :]

saya ni,
Khalidah Alhusna Kamilen.

No comments: