Monday, 11 May 2009

terkenang, teringat, takkan lupa!

bismillahirahmanirrahim..
aslmkum w.

wallahu'alam, tdk tahu mengapa kepala mata nie asyik teringat je kenangan2 yg dh berlalu..xkesa lah lame ke baru.nak2 pulak yg baru2 nih..bila difikir kembali, bengkel semuanya dah habis.tinggal satu je lagi motivasi, insyaAllah yg xtahu bila yg bkl dilangsungkan..kalau nk di ikutkan scr logiknya, dah 4 bulan berlalu..apalah husna dah buat ye dlm masa 4 bulan ni.?betullah kata org, yg dah tula baru nk dikenang2kan, difikir2kan..bukankah kita perlu ke depan?terus hadapi apa yg bakal terjadi..yg g dok igt lame2 tu knape eh?hem..manusia2, lupa la..

bila hari terakhir bengkel, maka terjadilah tragedi kenang2 mengingat.hari tu pula, terpaksa lah pulang sendirian.maka tunggulah di bus stop yg sering kami(pendebat) tggu utk naik bas terus ke mahallah.fuh,, kalau nk di ikutkan sgguh lamela masa tu.dahla malam, sejuk2.mcm seronok jeeeeeee!memanglah, bukn mcm dah.hem..aktiviti tggu bas aktu pagi, ptg dn malam adalah rutin biasa kami.
Allah, kenapa lah saya ek?salah ke..xkan?!hem, jd xperlulah susah2 nk kritik ke kutuk kee..skdr perkongsian.cey, gelabah.emo2.MAIN2 JELA...

hari ni, tggal lagi 151 hari jela lagi nk PMR.yeah~pecah tradisi, hari first periksa adalah hari rabu.namun, bukanlah itu tujuannya malah apalagi membangga.mmg ada masa cuti sabtu dn ahad, tapi..benar ke akn digunakan sebtul2nya?ha, kan dah..betul2 pkir masa depan nih! payah jugak sbenanyekan?..pedulikanlah

:)

apapun, layan jelah selok-belok penceritaan gambar ni.(ni last!)hehe;)


inilah pndgn pertama mmbuat sy jatuh cinta dgn bilik ni,xtahula knpe.
walhal, ade lg lawa kot.sng cerita bilik ni depan pintu terus masuk.hehe.abeh cerita.tingkap nilah yg mnjadi igauan setiap malam.

kononla awalkan, relax2 dulu tepi kedai.last2, ade akk tu suro turun bwh tggu bas.
baru je nk bercerita+relax2 kejap je pun..nak pergi grand dinnerlah katakan.


cantik pentas die ni.pialanya dok pusing2 je ditengah2.Allah, menggumat perasaan je first2 tgk tu.
nak2!



ha, akhirnya makanlah pelahap2 yg demikian rupa.akhirnya, dpt juga setelah menatap ntah berapa lama.
syukur2!ni la mknn yg *****.eheh:)[main je]


meja 27, kira depan lah ni.maklumlah daftar awalkan, dptla depan.
ape pandang2?saat menjengkilkan apabila mkn pakai sudu garfu.ketak ketuok!
yg penting bukan husna!!

k.lina seringkali mengatakan, "husna adik yang baik!'
heehe, terima kasih2.faham dahhhh.


bakal berentap esoknya!bersama ahli kumpulan yg agak ngantuk sedikit.
semangat2!

yeah, akak2 sekalian.mmg baguslah ini team!adik izian, k.didi, huda, k.lina.
mengapa huda tidak ada kak ye?hem.fikir jap


SBPI lKubang Pasu, meh sini.ni time bila eh?hem.first macthla.penuh semangat semua.


kaza, pendebat ke3.yg pertama kena mrh dgn sy krn tidak memakai blazer, xnmpk kemasla.
kan yg pertama namanya.


ha, ok pulak.kan kemas tu.itulah prinsip kami, mesti kemas walau apapun keadaannya.


ini, no komen.bersilang2, maksudnya xperlu diterima gitu.bantahlah.


seorang lyn perasaan, dua lagi berbincang.adat2.

saya mengajar atau kaza mengajar.dua2 sekali sebenanya.


inilah usul yg pertama mmbuatkan kami menang margin plg besar yg pernah lawan.
firstmatch pun namanya.SBPI Kubang Pasu hebat jugak tuh.


ini, selinganlah konon.semua spec.bagus2!


haha.air badak xkn dilupakan.antara brg2 yg dpat hasil pergi sana.baju tu je sampai skrg xbersentuh apatah lg membuka plastiknya.


inilah yg paling berharga, sijil!
syukur2:)
dah habis.tamat.apa2pun, ini semua takkan dilupa! tengah memikirkan, bagaimana utk membahagikan masa bg latihan2 yg bkl dtg utk thun hdpn.sgguh bersedia, insyaAllah.

7 comments:

Nur Baitil Atiq :) said...
This comment has been removed by the author.
Nur Baitil Atiq :) said...

salam khalidah :)

wuuhhuuu~terkenang~
ya,mmg kita akan sentiasa terkenang pd perkara yg lalu tp lg baik kalau kita pndg ke hdpn :)
hehe ;)

tp kan,x salah utk mengenang sbb segala kenangan tu la yang membuatkan kita bersemangat utk hadapi hr esok..btol x??:):p;)
heh3..

bagusbagus..
suka akan kemasan,,
ciri2 org berdisiplin ;)

p/s:air badak tuh yg dlm botol ke?
waaahhaa~:);):P

khalidah الحسنى kamilen said...

w'slm w baitil..

wuhhhhooo~
terkenang2..
batul tu baitil, kalau kita pndg ke hdpn lg baik..
tapi, bila kite pndg ke depan, mmg depan betullah!
hehe;)

ni lagi satu betullll!
sgt bersemangat sbb kenangan tuu..
hem, pandai la baitil..
betul2!

bagusbagus eh?
hehe, segan la..
disiplin,disiplin..
yele tuuu

p/s:ha la..tula air badaknye!
wahhhaaaa

MiZuHaShI kUnIUmI.. said...

haha,, siannyer laa,, terkenang balik,, bagus,, imbasan memori,,

btw,, bilik krg tuh x leh lawan lg bilik kiteorg,, :P

haha,, pelahap?? bukan patutnyer tuh tuk penulis nie ke?? :P

khalidah الحسنى kamilen said...

haha, bagus kan?
tahun dpn gmbr nta pule lah yg terpapar dgn gaya yg ntah mcmna pulakk.
tggu jelah nanti..

hem, mmg! jeles sgguh tgk blik korg melalui camera.
cantik yg amat, siap ade sinki lah apa lah.
xpatut pihak lelaki dpt!
last2 bau mcm2..haha;)

heii,, mane ade!
korangla..ana x!
eii, shhhhhh..
senyap2 jeee.;)haha

*mscreator* said...

wah, bestnya! Meja korg makan besar:P btw, sijil memang berharga and the most precious is the memories. appreciate it!:DD

khalidah الحسنى kamilen said...

yeah~
ehehe;)
memg besarlah!
betul tu, berharga2!
kenangan apatah lagikan..?
hemmm:)