Monday 30 April 2012

seronok kan bulan baru?

salam :)

alhamdulillah. mungkin ini bulan penentu kepada saya, dan rakan rakan ataupun tidak. yang pasti, aku akan redha. inshaAllah.

aku sentiasa menanti. aku sendiri taktahu apa yang aku nantikan. tapi, information hp aku pun "waiting". aku masih takfaham. takpe, aku tunggu je.

semoga apa yg saya dan rakan rakan harapkan, akan tercaapai. saya tahu, semua pun rasa macamtu kan. lepasni masing masing bawa diri, ikut haluan utk capai cita-cita. macamtu jugak saya.

jadi, ini impian saya.



ye, UITM Pulau Pinang. sangat sangat harap dapat masuk sini. sila AMINKAN sekarang!




hallamaakk bila la dapat jejak kan? 



dan, akhirnya. inilah jurusan yang saya mahukan. "Cullinary Art". AMINKAN lagi sekali. thankyou :') *gambar cilok maa


dapat tengok baju pun dah cukup lega, teruja. pakai apron je pun dah serrronok taw. sy dh dapat pisau kecil sbb haritu ada masuk kelas memasak bersama Chef Sabri Hassan. haih lagila eksaited. hanya Dia yang tahu.




dan untuk awak, semoga maju jaya! :)

hidup mesti akan lebih seronok bila semua yang kita inginkan akan tercapai, inshaAllah. utk semua, semoga maju jaya! teruskan impian, dan cita cita :)

"Know what you want, Follow your dream, Dont give up, Pray harder"


mohon maaf utk semua kesilapan. doakan saya, dan semoga semua impian anda tercapai!

sekian utk harini,
KAHK

No comments: