Sunday 9 October 2011

painkiller

assalamu'alaikum blogger :)

alhamdulillah, aku sakit :) *amboi positi betul aku kan.

yeah, sakit gigi yang nak tumbuh kat belakang tu. eloklah aku sakit, kurang SIKIT bercaakaaapp. sikit jew huuu.well, semua naik hairan plus pelik bila aku diam. tula aku dah kaata aku takboleh diam.. huu. bila aku cakap dalam sakit, meke suruh senyap. ahah

serious, i need alllll the painkiller in the world. aaaaa.
alangkah indahnya hidup kalau ada jugak painkiller utk hilangkan rasa duka dalam kehidupan?
kenapa takde? huu mesti ada hikmahnya tersendiri.

ala lagipun painkiller berkesan utk beberapa jam je. bukannya selama lama nya.

now, baklaaaa painkillerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !

motif? aku sakit mulut sekarang ni.

bybyyyyeeeeeee :p

2 comments:

Nuna said...

wow da nak tmbuh gigi blkng?? cool!!

xfloze said...

gigi belakang? atototo comeyy... tak perasan pon kau diaammmmm samee jee.. hekhekhek ^^

*lambatnya aku komen =,= *